Dagens schema...




Dagens schema än så länge.....
Skjutsat Kicka till skolan....väckt Peter och gjort hans mackor...väntar på att hanvill ha hjälp med påklädning...
Sen ska jag in i duschen...äta frulla....handla med mamma...och införskaffa lite saker inför morrondagens kräftskiva!!! Såsom kräftor och lite annat som ej kräftätande kan äta....

Och sen kanske jag hamnar på sjukan med sonen om det vill sig illa....ska försöka få tag på hans läkare som vi träffade i förrgår.
Han fick så ont efter undersökningen att han svettas och kräks och gråter....kan knappast stödja på benet så idag blir han hemma från skolan.

Kicka slutar sent....
Ikväll ska jag tända grillen....har kommit av mig i grillandet när vädret blev som det blev
Men nu har jag lagt kött marinad så.....

Åt så många äpplen igår kväll så jag inte är hungrig än...därför frukosten får vänta lite....

Sista helgen som Chappen har öppet så nu är det bara att inse fakta.....det ÄR höst



Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Halloj



Jag kan rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392. Genom att värva några vänner/familjemedlemmar så får du presentkort på KICKS på 150 kronor. Självklart är allting gratis.



Läs mer på min blogg om du vill veta mer :)



ha de gott

2008-08-22 @ 08:54:30
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: C

vad gott med kräftskiva! =D



2008-08-22 @ 08:57:52
URL: http://chricec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0