Dobidobidobido....

sekunder sedan

Jaha så var det fredag igen

Kyckling på fredag, det enda jag vill ha ....lalalla Ja nu hajar va?
Vad vi ätit till middag
Mums....

Idag har jag varit social med både mor och far....hann både handla och prata...med båda...inte illa på en och samma dag!

Har suttit och tittat runt på lite bilder jag missat här....men gud så snygga danskläder Moster Dixie har!!!
Blir såååå avundsjuk Vill också ha

Men jag får nöja mig med ett par trasiga byxor som dottern vuxit ur...försökt lappa hålen åtminstone...med blommigt sofftyg mellan benen hahahaha
Skitsnygga och fräcka tävlingskläder HAHAHAHAH

Tänk att det ska va sånt sabla problem med kläder jämt och ständigt.
Likadant när vi ska ha konserter med kören....Värdsliga problem som blir bauta och ger ångest
Till vilken nytta?!

Vovven Zeb mår fortfarande inte bra....har varit på sjukhus igen...stackars liten
Trodde ju det skulle bli bra med medicinen...men inte....
Skulle vilja klappa lite på honom nu och trösta...men han har varit sövd idag och är på väg hem just nu så han behvöver all vila han kan få lilla vännen.

Annars har jag inte gjort så mycket idag...mer än att sitta och tänka över alla mina bekymmer
HAHAHAHAHA Trodde ni på det?
Jag vill inte ens börja för jag är rädd att det aldrig tar slut.

Nu ska jag bänka mig i soffan och titta på Dobbido


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra att du påminde mej om Dobbidoo!!

2008-08-29 @ 19:47:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0