Dragit stock....

Vet inte vad som hände förut....bara kände hur orken tröt....somnade på soffan och snarkade så grymt så jag vaknade själv hahahaha

Fixade lite kycklingfilé med squash, purjo och snackpaprika i currysås....ungsrostad potatis till
Fick äta ensam....en efter en har dom däckat i magsjuka här

Karln har varit hemma från jobbet i tre dagar....när han gick igår började det bli värre igen.
På eftermiddagen började sonen och nu ikväll dottern....hon har dessutom haft feber hela veckan....suck
Nu börjas det igen....har varit rätt så lugnt ändå ett bra tag

Min äldsta systerdotter klarade sitt körkort idag!!! Grattis fialotta

Har bojkottat OS invigningen och tittat på dravelfilm istället hahahaha
27 dresses....åh så lättsamt

Nu ska jag läsa en stund....sen blir det ett varv på min brummadrass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0