Dregel, dregel

Nu har jag dreglat lite ....så det nästan rann ner i bänkgrannens popcornhink
Pierce Brosnan.....alltid varit svag för honom.
Och jag tycker nog att de grå tinningarnas charm är lite speciellt...på fler än honom

Underbar film den där Mama Mia! Åh vad jag är glad att jag såg den!!!!
Och att jag fick sällskap!!!!
TAck snälla Åsa för sällskapet

Kicka gick också på bio...med en annan Åsa.
Lite komiskt för ingen av oss hade nånsin varit på bio med dessa Åsor förut
Den ena är linedance tjej från Skåne som är här på semester....jätterar tjej.

Den andra är en av mina körvänner...men vi har bara sjungit och festat ihop förut.

Idag blev det fnitter och skratt på ett fik innan filmen.
Fnitter och skratt under filmen.....och så viskade hon till mig precis när filmen började och frågade omjag sett musikalen...Nej, det är för dyrt sa jag. Men vi kan väl slå två flugor i en smäll och ha musikal nu när vi ser filmen.
Så i slutet av filmen så sjöng vi ikapp med Meryl Streep och brudarna hahahaha
Grabben brevid mig skrattade och skakade på huvudet.
Kärringvarning, tänkte han nog
Sen shejkade vi loss lite i stolarna också....för att liksom förstärka musikalkänslan. Det blev glimrande

Nu ska en trött Gittzyh krypa ner under täcket....zzzzz

Kommentarer
Postat av: helene

Visst var filmen underbar? Man kunde inte sitta still och absolut inte låta bli att sjunga med.

2008-08-13 @ 20:50:03
URL: http://heleneedman.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahahha..ser att min bio kompis redan varit här och kommenterat den.. hahha..får väl säga " DITO!" :)

2008-08-13 @ 22:35:19
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0