En dag i lugn takt...

Fortfarande får jag fnissanfall när jag tänker på gårdagen....tänk så länge man kan leva på ett gott skratt...eller flera
Och så härligt när man har möjlighet att omge sig med så underbara människor i så olika åldrar!
Det förstärker livskvaliteten nåt enormt.

Dagen idag har också varit bra....fastän i annan form
Fast det dök upp TVÅ akutärenden så har jag inte känt mig stressad en enda gång idag.
Efter ordinare skjutsning och hämtning så följde jag ju sonen till tandläkaren...där han fick fixat det som gjorde ont.
Sen handlade vi lite gott bröd och åkte hem och mötte upp Peter som kom hem på lunch. Dom åt lite smörgårsar och jag tog ett Mariannäpple...var inte hungrig då. ÅT FRUKOST ÄVEN IDAG!
Men alltså ingen lunch...men frukt är ju bra!

Nåja...sen ringde andra sonen...hade fått ett getingstick och mådde inte bra alls.
Hämtade honom och fick åka till akutvc där han fick kortison.

[photo]1343852[/photo]

Just nu är det ännu mera svullet, illrött och kokhett....hoppas det vänder fort nu.


Ja sen så lagade jag mat...kokt fisk, potatis och persiljesås till mig, Kicka och Stoffe.
Peter gillar inte kryddpeppar och persilja så jag gjorde dill/citronsås till honom
Stora sonen äter inte fisk alls så han fick chili con carne.

Skjutsat hem den store....och nu sitter jag här.
Han ringde just och hade blivit sjuk. Så fort han kom innanför dörren började han må illa. Och nu har han kräkts massor
Stackars gubben....då är man inte stor när man är ensam och sjuk.
Sa att han får ringa om han vill komma hem och sova här inatt.

Utanför fönstret strilar regnet ner. Jag ska sätta mig i soffan, tänd ljus och se nån film
Varför inte Ps I love you HAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: jennifer

oj vad mkt text..

2008-08-27 @ 20:07:30
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0