En hjälpande hand eller räddande ängel?!

Ibland funderar jag över hur man ska tolka vissa saker som händer och sker...

Ofta när jag har det som värst...värk, ledsen...eller himla körigt runt omkring mig så finns det några stycken människor som dyker upp när man minst anar det...
Och gör allt dom kan för att underlätta för mig.

Tex Krister!
Lillemor!
Mariann! (ML013)

Det finns flera som försöker göra min dag bättre på olika sätt, och jag är sååå otroligt tacksam för dessa.
Men just dom här tre finns där pecis hela tiden.

Som häromdagen...när jag fick en ny dator av Krister när min var kaputt.
Eller Lillemor som har erbjudit sig att tvätta mina fönster när jag själv inte kan.
Och senast idag....kom Mariann med en stor kasse äpplen fast hon själv jobbat och har jättemycket runtomkring sig just nu.
Inte nog med det ....Jag var precis på väg att skjutsa dottern till en kompis när hon kom....men jag kunde gå in och sätta mig och äta med Peter som just kom från jobbet för Mariann tog över skjutsningen

Det betyder väldigt mycket för mig....just en sån här dag(och gårdagen) när jag fart omkring som ett skållat troll(sorry Trollet)

När jag fyllde år fick jag av Mariann ett vackert kort och en bok....texten på kortet och vissa rader i den boken stämmer så bra in på dessa människor
Och så ger hon det till mig?!









Om jag tittar riktigt noga....så ser jag vingarna på dom

Kommentarer
Postat av: Suburbandreams

Visst är man rik med såna människor omkring sig?

2008-08-21 @ 19:39:41
URL: http://suburbandreams./blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0