Ett steg på väg....

....till tävlingen i Stockholm. Fast jag har inte anmält mig än hahahaha

Men jag har idag försökt lära mig det tre danserna som ingår i socialnivån.
Två av dom hade jag lite koll på innan ...i alla fall trodde jag det.
Men det visade sig att tävlingskoreografin inte var så som jag lärt mig
En av dom hade jag aldrig hört talas om. Och det tar nog en stund innan den sitter.
Fast jag har ju inte så lång stund på mig!!!!
Fyra veckor!!!

Och jag som har så dålig pli på mig själv....har ju ingenstans att träna
Och skulle behöva MASSOR av hjälp!

Jaja....tanken var ju att jäklas lite med kroppen bara
Men visst vore det kul om man slapp komma sist
OOOOm jag nu ska tävla.....hmmmm

Får ju ångest bara av att höra/läsa om alla superduktiga människor som får stora skälvan av att tänka på att det nu börjar dra ihop sig. Dom som är såååå bra!
Brrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Tess

Linköping bor vi ju i båda... :) Jag jobbar nere i City som svar på din fråga... :) Storm trivs verkligen fast kunderna kan va lite ehh låt oss säga "UDDA" ibland..men det gör ju dagen desto intressantare..S

2008-08-14 @ 20:58:40
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Klart du ska tävla!! Ja skulle jag fatta ngt av det hade jag kunnat hjälpa till;)

Kramis

2008-08-15 @ 14:02:42
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0