Feels so good

Idag känner jag mig väldigt tillfreds med mig själv

Blev tom lite flingor+mjölk till lunch....och tre skivor falukorv och en klick potatismos till middag

När Marianne kom till mig så blev det ungefär som när vi tränar till vårt uppvisningsprogram hahaha

Vi började med kaffe och mandelkubb Där rök det nyttiga med den här dan
Sen dansade vi i solskenet(jo ni läste rätt) så svetten lackade....fast vi trampade mest omkring om jag ska vara ärlig.

Stora kissen smög omking altanen och såg väääldigt undrande ut!
Inte så konstigt kanske....tre veckor kvar till tävling och jag hoppas innerligt att något sitter då, för idag har vi varit halvvägs över altanräcket när vi försökt oss på tripple full turn....eller kört skallen i husväggen
Tur man bor lite avsides

Vi hade lite problem med tekniken och fick inte igång någon musik


Hur mycket Marianne än klappade medhårs så ville den inte....till slut smällde hon till den.
Men när jag fixade lite el till apparaten så kom det ljud hahahaha

Ja sen blev det lite mera kaffe....och mycket prat naruligtvis

Trevliga timmar som flög iväg...tills hon skulle till jobbet och jag skulle ut på chaffisuppdrag och betala mammas och pappas räkningar bla

Fick kanontips via mail från emsliten hahaha...om tävlingskläder
Hmmm jo jag undrar hur länge man fick stanna kvar på plats om man kom inramlandes i dom?!
Men det är nog ett bättre alternativ än miss mariafia i alla fall....att jag ska strunta i kläderna HAHAHAHAHA

Och ni är väl för gulliga som tycker att leendet är det viktigaste....jag ska verkligen försöka tänka på det nrä det är dags...och le för er alla som sagt så
Och till gunkj...som peppat mig att sträcka på mig och vara stolt för den jag är...

Kicka var snäll och avlastade mig med att åka till mormor med kattmat....slapp en extra resa



Nu ska jag skjutsa hem stora sonen och ta en liten promenad i den sköna kvällen...solen lyser fortfarande och det är ljummet ute.

Sen ska jag bänka mig i soffanoch titta på "Angel"


Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Säger bara kram och puss!

2008-08-25 @ 22:49:24
URL: http://www.ackebus.bloggagratis.se
Postat av: Mariann

Det var ju bara jag som var "utanför" altanen. Tänkte inte på att du fotade mig i "slabbkläder". Till din blogg! Fast jag var ju så till jobbet också men bara för en persons beskådande.

2008-08-26 @ 09:15:56
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0