Fredag

Vilket innebär handling med mamma....avlöpte relativt smärtfritt. Inte så långa köer.
Hon passade på att köpa present till pappa också. Hon ska fira honom i helgen eftersom hon ska till sjukan i början på veckan.

Min "dansMariann" var här en snabbis och kramades lite
Hon är tillbaka från sin semester nu och var snäll och lämnade lite grejer till Kickas loppis
Tyvärr kom hon när mamma stod och väntade på mig så det blev ett snabbprat...men vi ses redan nästa vecka

Kicka blev jätteglad idag.....hon kom inte in på den linjen hon ville på gymnasiet. Tre gånger under sommaren har hon fått nya besked att hon kommit in på tre olika utbildningar....hon höll på att bli galen här och visste varken in eller ut.
När hon nu tagit till sig att det blir till att börja på IV kommer idag ett besked om att får börja på just den linjen hon vill!!!!!
Att den skolan börjar nästan en vecka före alla andra spelar ingen roll!

Nu ska jag gå ner och hållla henne lite sällskap i garaget....sen ska jag fixa kycking med grönsaker i currysås.

Och i morron är det lördag Då är det party med tjejgänget igen!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

HJÄLP MEJ , VAD SKA JAG HA PÅ MEJ?

2008-08-08 @ 15:01:44
URL: http://piinkiie.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Hoppas du får en bra fredag!:)



Kika gärna in på min blogg och va med i tävlingen!

2008-08-08 @ 15:05:06
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Hoppas du får en bra fredag!:)



Kika gärna in på min blogg och va med i tävlingen!

2008-08-08 @ 15:05:08
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0