Här kommer Petronella ifrån Plaskeby....

Här har inte ens gått att fälla upp nåt paraply.....hihihi Kicka gjorde ett försök, med resultatet....ett knäckt med pinnar som stod som ett plockipinn

Fort det gick hörrni...från en dag till den andra....det luktar HÖST ute....blåser halvannan jäkel och regnet ööööser ner.
Där fick vi för vi gnällde över värmen!

Var med mamma på VC i morse...riktigt skönt ute, hade bara t-shirt och jeans.
Men så fort jag kom hem så började ovädret....jag var blöt upp på halva vaderna bara av att gå in från bilen.
Sen var jag hos pappa med lite gott....han har namnsdag idag
Pratade lite om hans födelsedag som är nästa vecka. Han sa att om fler tänker komma så vill han att dom kommer på olika dagar, för det blir så mycket annars....
Och det är så sant....han blir bara ännu rörigare i huvudet när det kommer flera på en gång.
Och så är det klart att han tycker det är roligare att få besök flera dar i rad med fika, än massor på en dag!
Jag är där så ofta ändå så jag anpassar mig efter andra....om jag nu får veta när nån tänker åka

Och den dan han fyller vill han bjuda grannkompisarna och personalen på hemmet på tårta vid eftermiddagsfikat så då får ingen komma hahahaha
Mer än jag då....som ska baka och leverera tårtorna...men sen får jag gå hem igen hahahaha
Vilka idéer....

Idag blev det spenat och fisk till middag så nu känner jag mig lite som Karl Alfred.....huka er!!!
Och till brunch blev det macka med sallad och makrill på....tycker nog det känns som om alla fiskvitaminer lyckats väcka en och annan slumrande hjärncell till liv....

I lördags fick jag låna en massagemadrass....den har jag provat idag.
Jeeesus vilken grej...det var som ett halvt.
Men det lät lite högt så man kunde inte somna till som jag tänkt....
Ungarna kom in och undrade vad jag hade hittat för skoj att roa mig med som brummade

Men nu har jag ju fått nåt att skylla på om jag skulle få för mig att "roa" mig med nåt annat som brummar HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: helene

Hmmm, massagemadrass det låter inte helt fel. Skicka gärna en rapport så man får veta om den var bra.

2008-08-04 @ 23:01:50
URL: http://heleneedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0