Hungrig som en varg

Den här dagen har knallat på i form av plock i Kickas loppisgarage.
Skjutsat lite hit och dit.....

Åt två käcke med ost till frukost.....två tunna sketna pannkakor till middag....ingen lunch eller mellis...

Nu är jag hungrig som en varg och nära att bli folkilsken!!
Magsäcken gapar lika tom som en vidöppen ICA-kasse....

Men nu ni....NUU ska jag ta en skiva franska....göra ett hål i mitten....lägga den i stekpannan....knäcka ett ägg i hålet och så steka detta gyllenbrunt!!!!

Har kollat runt lite bland loggar här....mat, kakor och godis vart man än är.
Har det här varit stora frossar helgen runt om i landet eller?!

Jag vill också ha kakbuffé...jag vill också ha godis...och så vill jag ha min kantarellfyllda squash med cremefraich och ost...ungsbakad!!!!
Och Herre je....

Nu ramlar jag snart av pinn av allt snåldregel som rinner så jag går och gör den där mackan hörni...



Kommentarer
Postat av: Lia

obbigt när man åar hungrig

du får äta som en häst ;)

2008-08-03 @ 20:29:50
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: Helene

Jag är hungrig hela tiden känns det som, skulle nog kunna äta en hel häst;) kram

2008-08-03 @ 21:11:35
URL: http://heleneedman.blogg.se/
Postat av: Mariann

Tittade in och snabbkollade vad du sysslat med medan jag varit borta. Tänkte dyka upp på loppis nån dag så vi ses! Kram!

2008-08-04 @ 12:00:06
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0