Hungrig

Just nu är jag lite yrslig....men det är nog för att jag är hungrig.
Har inte vågat äta än....

Bakade tårtor och lämnade till pappa....gick sisådär idag. Inte mina finaste hahahha





Sen åkte Kicka och jag på auktion. Har inte folk slut på sina semestrar?!
Det var så proppfullt att det inte ens fanns ståplatser....och syret var slut på nolltid.
Efter drygt en halvtimme pallade inte jag mera.
När jag kommit till bilen kom hon springandes och följde med...ville inte va kvar själv

Jag har vilat på soffan under regnskurarna....lagat mat till familjen

Och SNART ska jag åka och möta min biokamrat


Kommentarer
Postat av: JB

Hjälp, jag har beslutångest. Jag vet inte vilka kläder jag ska välja mellan som jag ska ha på mig imorgon.



http://vastertorp.blogg.se/2008/august/beslutangest.html



HELP!!!!!

2008-08-12 @ 18:32:38
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0