Inväntar rapport!


Så himla taskiga mina "vänner" är!!!
Måste dom sova halva dan? Fattar dom inte att jag sitter och väntar på rapport från gårdagens fest?!

Men det blev antagligen sent....nu när inte jag var med!

Alla i min familj sover....tom katterna.....bara jag vaken.
Inte mycket man kan göra när man ska hålla sig tyst.....

Ska inte hämta mamma förrän kl 14.00 3 timmar kvar dit!!

När vi sen varit hos pappa, lämnat hem mamma....lagat middag....ja sen är det ju kväll igen!
Och även denna dag bara har gått förbi utan att nåt roligt hänt
Så anti jag låter hahahaha.....känner mig lite låg just nu....igen
Det går i vågor....

Men när man varit inställd på nåt kul.....bara det att träffa vuxna människor och få prata och skratta lite...och så händer något som gör att det inte blir av....ja då blir jag besviken helt enkelt

Med all värk och all annat skit man har runt sig hela tiden, så bygger man upp nån sorts förväntan tror jag när det sen ska hända något roligt.....och då rasar hela ens värld när det skiter sig....

Så just nu känner jag inte för att ens se fram emot eller planera för något .....det är nog inte meningen att det ska bli så sen i slutändan....

Vill inte ens träffa någon.....eller prata med nån....
Det blir nog bra med bara mamma och pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0