Jaha ja....

Så blev det då min tur ...
Inte lika dålig som resten av familjen men jag mår illa, har magvärk och tätt mellan besöken i "finrummet"
Har inte kunnat äta idag....nyss tog jag en rostat macka med kokt skinka.

Mamma ville ändå att jag skulle följa med henne till sjukhuset idag.
Inte så roligt besked
Nu väntar nya undesökningar och provtagningar....

Imorron är det tårtbakning som gäller....lämna till pappa .
Sen vill Kicka ha sällskap på auktion...

Och i morron måste jag må bra!!

För vet ni va? Jag ska gå på bio!!!!
Äntligen har jag fått en bundsförvant som vill förbarma sig över mig

Håll tummarna nu är ni snälla...så kanske det hjälper till

Kommentarer
Postat av: Anna

hej!



vill du få presentkort från KICKS gratis? klicka då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Väldigt enkelt och kostar ingenting :)

2008-08-11 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0