Krångel....

Nu har teknikens under slagit till igen!!

Igår kunde jag inte använda datorn alls.....idag är detta den enda sidan jag kan gå ut på!!!
Fattar nada...men det är ju inget ovanligt hahaha

Sammanfattning av läget:

Torsdagen:

Sov kass under natten. Kände mig inte bra. Åt ingenting på hela dan.
Träffade syrran kl 14.00 för ett besök hos pappa. Hon hade inte firat honom än och ville inte gå ensam.

Sen åkte jag hem och lagade middag till familjen.

Vid 16.30 åkte Kicka och jag till Bjärby. Vi skulle vara där tidigare för att träna lite på uppvisningsprogrammet tills på söndag.
För då har vi två uppvisningar varav en kl 12.00 i Gamla Linköping på dansbanan, den andra runt 14-15

Sen var det ju öndkedans och kvällen bara försvann. Som vanligt:)
Det var något speciellt igår. Nästan lite magiskt. Alla var så glada och allt var så gemytligt, stämningen på topp och allt kändes bara så himla bra.

Runt åttatiden snurrade det till i skallen och jag beställde en bit ost/skinkpaj och sallad.
Sen dansade jag lite till!

Kicka och jag blev sist kvar med Challe och Monica så vi hade lite samkväm vid bilarna där vi stod och kramades och tittade på stjärnorna hahahaha
Challe såg ett stjärnfall!!!!!

Hem för att kolla datorn....näpp...inget hände, fortfarande.
Ställde mig i duschen och sen satte sig Kicka och jag "skavfötters" i soffan och masserade varandras fötter och tittade på American Idol.

Sovit fyra timmar i sträck inatt!!!!!! Vet inte när det hände senast. Kände mig riktigt utvilad för en gångs skull

Fredag:

Mammadag= Handling, apotek, bank, kokt korv med bröd:)

Fixat med lite disk och tvätt. Ska sätta in en köttfärslimpa i ugnen snart. Kicka ska ner till Nykvarsfestivalen och jobba...med UNF
Själv ska jag nog bara softa i soffhörnet med en bok tror jag.
Eller nej förresten .....ska försöka träna lite dans också....måste se om jag kan få armarna att röra sig någorlunda och helst naturligt HAHAHAHA
Inte lätt....antingen är jag stel som en pinne eller också slänger jag med dom hej vilt...skitsnyggt!
Nån som har nåt bra dansträningstips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0