Marknader och Linedance

Idag har jag och Kicka varit på marknad i Ljungsbro. En lite söt marknad som man går över på en halvtimme...lite lagom:)

Köpte lite godis....majs, svamp. blåbär och jordgubbar och så lite ärtor.
MAssor av nyttigt för att jämna ut det hela hahaha

Nävars, jag ska allt dela ut både bär och sötsaker till mamma och pappa.

Träffade massor av folk jag känner....lite förvånande när det är ett så litet ställe.
Mariann träffade vi ialla fall :D
Hon jobbade på marknaden med att sälja "kyrkoböcker" av olika slag....vi tog en sväng till församlingshemmet där vi passade på att träna lite dans
Vet inte om det faktiskt gick in lite Herrens ord i skallen i torsdags eller om det helt enkelt var så att det passade väldans bra just idag....inget ställe är ju fel att dansa linedance på eller hur? hihihi

Åkte in till stan...fick ett sms från Challe att vi kunde komma till träningslokalen
Där höll "proffsen" på att tävlingsträna för fullt. Dom har gjort såna framsteg och blivit så otroligt duktiga!! [celebrate]
Ska bli så roligt at se helheten med fina kläder sen:)

Mira kom också så vi drog på oss dansskorna och tog en sväng om till....

Sen var klockan så mycket att det blev en kebabtallrik till middag....nu har jag tyvärr haft magkramper i ett par timmar  [sick]
Blir så ibland av utemat, men det är svårt att låta bli [blush_shy]

Det där med det kyrkliga ja....i en timme har jag nu stått frysande, med magont utanför domkyrkan för att dottern skulle fotografera till ett skoljobb!
Det har nyligen regnat och var jätteruggigt...och mörkt...

Längtade hem till värmen....nu ska jag snart krypa i säng.
Klockan ringer tidigt i morron bitti...barnen ska iväg och fiska med en kompis.
Och jag ska iväg med uppvisningsgruppen för ett "jobb" på Gistad marken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0