Mera träning

Idag har jag gjort något som gör mig väldigt ledsen....betalat räkningar - igen
Lika jäkla illa varenda månad! BLÄ!

Som tur var gjorde jag det på förmiddagen, samt hälsade på pappa. Handlade och pratade med mamma.
Hem och gjorde lasagne och vitkålssallad till middagen ikväll.

För sen blev det skoj!

Hämtade sonen från skolan....och gulleMariann hämtade Kicka i skolan för att återigen underlätta för mig.
Inte nog med det....hon kom hem med lunch från MAX som hon bjöd oss på!

Sen dansade vi....inget solsken idag....näpp..idag bidde vi lite våta
I byxorna också höll jag på att säga....vi skrattade(jag åtminstone) så jag höll på att kissa på mig
Gick inte så himla bra idag....Tänk att det ska va så svårt

Men skam den som ger sig...på lördag ska vi träffas igen. Och öva nånannastans så vi inte vänjer oss vid altanräcket som hjälpmedel hahaha

Dagens träning avslutades med kaffe och mandelkubb och en bit kladdkaka....innan hon skulle iväg och jobba
Och jag ska nu skjutsa Kicka till Challe...hon ska filma honom när han tränar. Hon har fått låna en värstingkamera i skolan

Kanske återkommer senare.....ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0