Mumsfilibaba

Om jag var sinnesslö igår så har jag nog varit så nära koma man kan komma idag.
Jösses....så tryckande det varit idag.

Kunde inte sova inatt....när klockan var 02.40 gick jag ut med min bok och läste.....gick och la mig runt 5.00...så ringde klockan 8.00....och DÅÅÅÅ sov jag gott Typiskt

Blev grillspett och tzatziki till middag...mumsfilibaba

Ikväll åkte vi till ån där ungarna skulle fiska lite....vi satt och bara var...så lugnt och fridfullt....+24 och vindstilla

Nu ska jag se film...sätta igång airkond en stund så man coolar ner lite innan läggdags.
Förhoppningsvis får jag lite sömn i natt..


Imorron är det kalas som gäller

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nej sova är inget hit i denna värme!! Men svalare väder på ingående....



Kramis!

2008-08-01 @ 23:00:52
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0