Nu vet jag att jag kommer leva länge

För ett gott skratt förlänger ju livet eller hur? Och som jag skrattat idag !!!!!!

Lämnade ju Kicka hos Challe för att hon skulle filma honom när han tränade.
Hon började med att visa en filmsnutt hon tagit på mig och Mariann
Bla så får jag ett skrattanfall(ett av mina "berömda"....och Challe skrattade så han inte visste vart han skulle ta vägen när han hörde det.

Ja sen tränade han och allt var lugnt en stund....tills han började prata om att han har problem med tekinken i cha-chan....så skulle han visa....och jag skulle försöka mig på att härma hmmmm

Jag har ALDRIG hört honom skratta så!!! Snacka om att bli utskrattad!
Och Kicka FILMADE!!!

När vi tittade på det var det rätt kul faktiskt....Vig som ett kylskåp fick en ny innebörd kan jag säga
Sen ballade det ur totalt....vi har skrattat så vi har kramp i magen....Kicka har kramp i lungorna säger hon



Bra nyhet också!
Zeb har fått medicin och mår bättre....det var tydligen en fästing som gjort honom sjuk.


Imorron blir en vilodag....typ
Men på torsdagkväll är det första övningen med den nystartade kören!! Spännande....
Och då får jag ju träffa Gramisse och Nilutt igen .....och Tessan....och ....ja flera myspyssnuttor

och i helgen blir det mera dans...och marknader....

Nu ska jag se om jag kan varva ner och komma i säng skapligt för en gångs skull
Det kaaaan bli lite lurigt känner jag


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Godnatt...

2008-08-26 @ 23:11:33
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0