Oj vad det går undan

Lördag kväll...snart slut på helgen jag väntat så på
Tänk vad fort det går....

Känt mig lite konstig hela dan idag....vid 16.00 tiden åt jag en knäcke...första jag åt idag
Stora sonen kom hem och höll mig sällskap vid middagen....det blev scnhitzel idag...med massor av citronpeppar, smält ost och inlagd paprika....funkade.

Har varit på apoteket och hämtat medicin till Kicka och köpt panodil till pappa....pratat med mamma i telefon.
Och med svägerskan...två gånger tom ringde hon hahaha Höll på att bränna vid maten vid sista samtalet

Krister, Lillemor med son var här och hälsade på en snabbis....vi pratade KRÄFTOR....såååå sugen jag är på det!
Vi pratade om att äta det tillsammans , kanske om två veckor. Våra barn älskar kräftor och vill inte missa detta....och nästa helg är det fullt upp för dom.

Nu är det kväll....inget har hänt idag ....typ...känns det som
Säkert psykiskt....bara för att jag tänker på hur trevligt dom säkert har det på festen just nu

Näe....nu får det vara färdigtänkt....dom har säkert urtråkigt....alla går hem tidigt....och jag har egentligen inte missat någonting.
SÅ....basta!

Imorron ska jag följa med mamma och min bror och svägerska för att fira pappa.
Det ända som händer den dagen....sen är det vardag igen....suck
Varför ska veckorna vara så långa och helgerna så korta??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0