Pinsam är bara förnamnet...

Halloj!

Igår hann jag inte med det här....och när jag sen fick tid hade jag ingen ork

Hade sovmorron Handlade....var hos pappa
Lagade mat att ta med på kräftskivan, för det blev lite ändrade planer ....vi åkte till Krister och Lillemor med barn och mumsade där.
Förutom supergoda kräftor(som dom bjöd på) hade vi sallad, ost/skinkpaj, kantarellfyllda ugnsbakade squash , grillad kyckling/spjäll och potatisklyftor.
Bröd och kryddost.

Det var den lugnaste, nyktraste kräftskiva jag nånsin varit på!!! Men jättetrevligt...kanske tack vare det när jag tänker efter....jag, Lillemor och alla "småbarn" var helnyktra....karlarna och det "stora barnen" tog bara några öl....

Det blev snart väldigt kallt att sitta ute...8+
Så vi stängde in oss(och lät allergin frodas hahaha) och bara myste lite....Tjejerna satt mest i köket och hängde....höll på att somna om vartannat

Killarna satt och tittade på film....så ropade dom på mig och ville att jag skulle bänka mig i soffan och titta jag me....vilket resulterade i att jag somnade!!!!! PINSAMT!
Jag som snarkar så fruktansvärt att jag knappt får luft
Tur att det bara var hos dom som nästan räknas till familjen


Vi var hemma runt kl 2 och då orkade jag inte blogga...

Idag sov jag också länge...skönt
Sen har jag och Kicka varit på loppisen några timmar
Och NUUUUU ska jag , Kicka och Stoffe åka och hämta Evelina(barnbarnet) för att gå på friluftsteater i Gamla Linköping!!

Rapporterar i kvälll.....

Kommentarer
Postat av: 013Mariann

Den har jag också sett och den var riktigt bra!

2008-08-25 @ 08:03:09
URL: http://mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Jasså det var du som snarkade... Jag som trodde det var jordbävning... =P

2008-08-25 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0