Regndans

Vädret blev precis som förutspått här idag.
Ca 12+ och regn, regn,regn
Men oj så många solar som lyste upp Gamla Linköpings dansbana!!

Vi hade tak över huvudet men det blåste ruggigt och regnade in lite längs med bänkarna brrrr
Fast emellanåt dansade man sig varm,

Tyvärr så ville inte min kropp va med så mycket som JAG ville....var med på en av uppvisningarna och så valde jag ut godbitarna som jag absolut inte ville missa.
Och så blev det en halv dans här och en halv dans där
Snälla, rara ing_gus trollade fram lite heat lotion som jag glömt smörja innan jag åkte hemifrån och så pillade jag i mig ett par panodil också. Men jag gav upp en stund innan det var slut i alla fall.

Men det är så himlans trevligt att möta alla dessa dansare....både från vår egen klubb(013 Lost In Line) och så alla dom som man inte ens vet namnet på men som man hejar glatt på och delar något ord med...från Norrköping, Mjölby, Motala, Söderköping och en och annan Stockholmare ibland....säkert missat nån...men trevligt har vi på våra möten i alla fall, det var det jag ville komma fram till!

Drillflickorna gjorde ett jättefint nummer...förstår inte att dom kan hålla koll på den där pinnen dom kastar med!!

Stay Close spelade...då blir man ännu mera glad....synd bara att dom inte spelade lite mera.

Ett besök i Cloettaboden är ett måste när man är i Gamla Linköping*smask och mums*
Lite plopp, polly, arrakslimpor och något surt till sonen....sockerfri choklad till pappa...

Men mitt fikasällskap dök aldrig upp *snyft* så något besök hos Ragnar Dahlberg bidde det inte idag....
Fast jag fick kaka av ML013 som fyllde år igår och bjöd på jättegod äppelkaka...i gengäld fick hon present av mig och Kicka...våran gulle Marianne...

I morron ska jag ha homeparty med fotbad för alla deltagare medans vi blir informerade om produkterna...
Hade tänkte vara på min altan eftersom det är så trångt här...men i ruggvädret får vi flytta inomhus...till min mamma hahaha

Nu mina vänner ska jag koka lite grönsakssoppa att värma kroppen med, det blir grejer det!

Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig blogg! :)



http://theresevictoriajohansson.blogg.se

2008-08-17 @ 17:49:13
URL: http://theresevictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0