Strykdag


Jag har inte varit utanför dörren idag än!!!

Haft lite att styra med.....telefonsamtal att fixa, och vissa av dessa köer man hamnar i
Lite mailstuds ....

Men jag har fått en del grejer gjorda och känner mig riktigt nöjd

Om ett par veckor så ska jag börja sjunga i kör igen.
I en helt nystartad kör. Ska bli jättespännande.
I den förra kören jag var med i var jag "spindeln i nätet" när det gällde våra julkonserter.
Och så blir det även nu. Det gäller ju att ha lite framförhållning så det har jag styrt med under sommaren
Allt blev spikat och klart just idag

19 december i S:t Larskyrkan i Linköping blir det konsert med Jenny Silver, Magnus Johansson, Marcos Ubeda, Lennart Palm och Linköpings Gospelkör ,med Billy Heil som ljud/ljustekniker.

Vi kommer också ha en Elviskonsert med Håkan Brink och musiker så småningom.

SÅÅ kul det ska bli.

OCh vid sidan av detta blir det lite musikalövning också....
Och så börjar ju danskurserna snart igen....
Lite extra träning inför tävlingen OOOM jag nu ska ställa upp där.

JAg kommer ha fullt upp hela hösten/vintern...med roliga saker

Men idag blir det mindre roligt.....har en tvätthög i mått med Mount Everest att ta mig an
Den som spar han har.....inte särskilt roligt
Vi får väl se hur länge kroppen hänger med.....

Ska börja NU!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en bra dag!:D

2008-08-05 @ 14:01:40
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: anne

Stryktvätt på en dag som denna är rätt OK ändå.. Man tänker rätt bra när man stryker tycker jag..:)

2008-08-05 @ 14:06:19
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0