Teknikens alla små under...

Nu har jag fått ett nytt under
Krister, mitt alltiallo och hela familjens gode vän har fixat en ny dator till mig!!
Jag som fattar nada har haft fullt upp en stund med att försöka förstå alla nya "tecken" och mojänger som dyker upp....och inget är sig likt . Allt ser annorlunda ut bara jag ska läsa ett mail osv
Så om nåt verkar lite konstigt ett tag när jag ska greja här så är det för att jag absolut inte har en aning om vad jag gör....comprende?

Och en viktig sak! Jätteviktig!!!!!!!!!!!!
Alla mina mailadresser är borta!!!! Och jag mitt pucko har ju inte sparat dom nånstans
Så alla ni som känner er träffade....ni som varit och återigen vill finnas på min lista. MAILA MIG!!!! Please!!!!


Det är i alla fall den sötaste lilla tjofres till dator jag sett. Vilken skillnad mot min gamla JÄTTE. Nu får jag plats att ställa en massa skit brevid hahahaha

Bara MÅSTE ha min favoritängel jag fått av Kicka...den är min lycko och tröstängel. Den vill jag ha här nära.....Sen är det ju bra med lite pennor och så inom räckhåll....och så blir det nog lite till bra-ha-grejer

Idag har inte hänt mycket mera än att jag spenderat största delen av dan i bilen.
Skjutsa , hämta och passa tider.
Familjen fick pasta carbonara(vilket jag inte äter, är ingen pastaälskare) så jag gjorde en varm smörgås istället....funkade kanon.

Jag har glömt smörja mig med handkräm idag...men vet ni...jag är fortfarande lika len som igår kväll.
Nu undrar jag verkligen vad som var i den där skrubbkrämen

Imorron ska jag äntligen få träffa mina gamla fikakompisar....dom har gjort precis tvärtom liksom...gått i idé på sommaren!
Men nu - NU vill dom fika....tyvärr har jag ont om tid just i morron så det får bli en snabbis. Men dom är inte att förakta, dom korta stunderna!

Ska följa med stora sonen till sjukhuset. Borde snart få en egen VIP parkering där tycker jag.
Men det blir väl till att snurra omkring och svära som vanligt....trodde ni inte att jag gjorde det va? Ojojojoj
Ni skulle bara veta.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0