Vart tog helgen vägen?

Söndag kväll?!
Vart tog helgen vägen?
Har inte hunnit nånting vettigt....mest varit på marknader och dansat linedance...fast det räknas väl som vettigt?

Jättemysigt att umågs med linedancegänget
Dansa, fika...kollar runt på marknaden och vara varandras köpråd, dansa...prata lite...
Ja så gick det om vartannat idag.

Flera av kompisarna hittade sååå fina/roliga tävlingskläder!!
Men inget jag kunde få på mig
Investerade i en kjol för 50:-...men efter provning hemma så är det inte att tänka på att dansa iden.
Åtminstone inte på tävling....så tillbaka på ruta ett.

Har just varit hos sonen för överlämning av Panodil...hög feber, huvudvärk och jätteont i magen...lilla gubben, nu igen!

Själv känner jag mig helt slut....undra hur jag ska känna nästa söndag,,,efter 4-5 träningar den här veckan!!
Nu kan ju inte jag satsa som dom andra pga kroppen....men jag är närvarnade för att stötta i alla fall och det kan vara nog så uttröttande hahaha

Imorron börjar en ny termin ....kursstart äntligen! Mera dans...är rädd att inget fastnar just nu när man är så inställd på att komma ihåg tävlingsdanserna

Nä nu ska jag bänka mig i soffan och vara soffpotatis ett par timmar, innan jag vandrar vidare till bingen
Natti på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0