Bacillskräck

Just nu känner jag att jag har lite bacillskräck. Vill INTE bli sjuk nu. Har inte tid/ork/lust

Har varit två vändor på VC idag.....en av gångerna fick jag vänta 2½ timme för att få lämna ett urinprov till lab
Det gick inte att tränga sig i nån kö där inte....
Och hela väntrummet var fullt med sjuka människor....små barn som hostade och snorade.
Jag försökte gömma mig i ett hörn och inte andas så mycket hahahaha

Det är ju förenat med livsfara att som frisk tillbringa timmar bland sjuka människor i dessa influensatider!!
Hualigen!!

Nu väntar en smörgås på att få slinka ner i magen, sen iväg för att hämta dottern i skolan och iväg på hennes läkarbesök.

Har hunnit fara runt med körbiljetter också.....det är mycket nu den här veckan.
Ibland snurrar det till och jag har glömt vem jag ska hämta, vem som ska till vilken läkare vilken tid
Men det brukar ordna sig i slutändan

Vi är nu ägare till en styck vacker julgran förresten
Den landade på vår altan i gårkväll, får vänta där ute tills dan före dan....
Tack Lillemor för den
Nu blir framförallt Kicka himla glad. De senaste åren är det hon som pyntar den nämligen

Nähä nu måste jag sätta lite raketfart här.....

Kommentarer
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Oj så du styr och har dig gumman! Grammis sa att hon skulle prata med dig om biljetter till Julkonserten....men tji fick jag :(

Kramis hjärtat!

2008-12-15 @ 13:11:56
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0