Blame it on the boogie

Skam den som ger sig!!
En x-tra övning idag....jag haltade mig dit och dansade lite Sticks and stones, Jailhouse creol, Icebraker, It´s up to you och lite annat.....och så lärde vi oss blame it on the boogie.
Men det körde ihop sig väl mycket med armrörelserna hahaha

Nu får dansskorna vila tills i morron kväll då det är en x-tra övning med andra gruppen. Då ska jag smyga mig in hihi

Ska försöka mig på en dansuppvisning med gruppen också på fredag.

SEN ska jag verkligen vila och heala min kropp.....tror jag

Såg just att det är tävling i Skåne i mars

Bara för min egen skull, att kunna försöka utvecklas i tävlingssammanhang
För vem bryr sig om man vinner eller kommer sist?!

Har just hört om dansvänner i Värmland och Dalarna bland annat där dom fått blommor, presenter, deras klubb har bjudit på tårta och jag vet inte allt.....och dom har inte ens vunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0