Brrrrrrrrrrr

Idag känns det kallt. Minusgrader och blåser. Vill inte!! Dimmigt och ruggigt ute
Sovit kass...nån som blir förvånad?
Hittar inget viloläge där värken släpper trots värktablett.
Främmandet ihop med min familj hade en kul natt med kortspel och tokigheter vilket resulterade i många skratt. Utom för mig som försökte sova.
Hade precis somnat till när dottern väcker mig och är ledsen.
Hennes hals hade plötsligt svullnat igen så hon hade svårt att andas.

Satt uppe med henne en stund och höll om henne så hon lugnade ner sig. Gav henne lite medecin och bädda om henne. Bad grabbarna vara tysta och sova...då var klockan 5!!!

Sen låg jag och tänkte....på en massa skit. Slumrade till starax innan klockan ringde, som vanligt.

Men jag känner mig vid gott mod.
Ska alldesles strax ge mig iväg för en lunchdejt, det ni

Återkommer senare.....ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackars jänte, må hon krya på sej snart!

Å må lunchen bli lyckad! :)

2008-12-29 @ 21:47:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0