Dan före dan före....?

Idag har jag kört racet igen....fast jag själv har inte fått nåt utfört haha
Mamma har handlat igen...fick mellanlanda här för en smörgås så hon inte skulle svimma
Efter att mamma blivit hemskjutsad var det sonens tur. Han kom plötsligt på att han skulle köpa julklapp till sina syskon

Undvek city och de stora köpcentren....misstänker starkt att måååånga männsikor tänkt precis likadant.
Fy för den lede så hysteriskt!!

Nu har jag fått lite mat i magen men inte hunnit med det jag skulle idag heller. Och idag känns inte det nåt bra. Ville verkligen har det fixat, men nu har jag ingen ork kvar till sånt.
Torka köksgolv och skrubba badrum.
Klä granen och kanske baka nåt i alla fall....

Imorron ska jag och syrran till pappa där hon ska fira jul med honom.
Sen ska jag handla lite hem till oss....apelsiner, lätt och lagom, juice, mjölk och bröd.
Hoppas att inte så många tänkt som jag och bara åker till vår lilla butik

Undrar jag om jag blivit lite skadad av de senaste dagarnas slapp....för det känns som luften gått ur mig totalt. Skulle kunna sova nu....haha
Men det gåååååår ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0