Dan före....

Jodå badrummet fick sig en omgång i morse
Sen handlade jag lite bröd och frukt.
Åkte till pappa där jag träffade mina farbröder som var där och hade fikat med pappa.
Och julklappar hade han fått
Träffade också min syster och hennes döttrar och min ena bror
Hade inte en aning om att han skulle dit, men det var himla trevligt att se honom. Länge sen.
Fick tom en julkram ....eller tog en snarare hahaha Fast han protesterade inte

pappa hade suttit uppe länge redan när vi kom och var jättetrött. Så jag "nattade" honom och sen satte vi oss att fika och prata lite.
Jag gick bort till pappa vid sängen och pratade lite med honom mellan varven

Han fick även julklappar av mina syskon. En del ätbara vilket han uppskattar extra mycket hahaha

Fyllde på hans fruktskål, ställde fram festis...och lite godis
Och så fick han lite skvallertidningar också av brorsan. Så nu kommer han va mer uppdaterad än jag om våra kändisar

Kicka ringde...var på råttjakt igen....sabla äckeldjur är vad dom är.
Måste införskaffa några nya fällor och lite mera "gottigotti" till dom
Ljulgransslingan var paj också.....pappas också!!!
Elände!!
Hämtade sonen och stannade till på IKEA....inga ljusslingor
Fast Kicka hittade lite annat pynt så en klädd gran blir det i vilket fall som helst.....75% rabatt på allt julpynt.....ok då....några 5:- grejer fick följa med hem. SPÄNNANDE DET SKA BLI!

Nu har vi ätit lite mat, hade några potatisar kvar jag stekte upp....och lite pasta till en del....hade lite hop plock i kylen Funkar kanon

Dottern är hos en kompis.
Stora sonen vill NU!!!!! ha hjälp med att köpa julklapp till mormor.....jag säger då det.....
Men jag tror att alla är hemma och fixa med skinkan nu så det är nog lugnt i affärerna.

Sen ska vi se på Bingolotto tycker han, för det är tradition hahaha
Han håller fast vid sina traditioner lilla gubben...

Jag är dock rädd att jag somnar pga ren uttråkning...eller är det nån fining med att vila ögonen på kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0