Det borde jag ju förstått!

Med tanke på hur trött jag var igår...och min huvudvärk, och som jag frös....
Vaknade tidigt i morse av att magen inte ville va kompis med mig

Låg där och svettades och vände och vred....efter en stund var jag tvungen att gå upp för att kräkas.
Det gick inte att svälja ner längre. Jag hatar verkligen att spy!!!!!!

Jag tog på mig mjukiskläder och gick ner och bäddade på soffan för att inte störa resten av familjen.
Somnade om mellan varven....drömde konstiga drömmar. Som jag ofta gör när jag är sjuk
Frossa som bara den....vaknade av att jag blivit snuvig också.

Ja inte är jag dålig i magen pga överätning i alla fall hahaha
Inte ätit mer än jag brukar annars....funderar på om det var detta mannen råkade ut för på julafton?
Han blev ju himla dålig i magen, frös och fick huvudvärk.Och i dag är han igensvullen i halsen.
Hmmm det kom väl ikapp oss trots allt....det där influensa eländet.

Jag som skulle åkt till pappa med mer frukt....hälsat på mamma en stund....lyssnat på ännu en julkonsert
Nä nu ska jag återgå till värmen under täcket i soffan med min bok jag fick av sonen i julklapp.

Håller tummarna för att ni håller er friska!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Krya på dig så att du är uppe på benen snart inte kul att vara sjuk...

2008-12-26 @ 18:21:39
Postat av: Anonym

Ja det är väl den ökända vinterkräksjukan som drabbat er...Usch!!! Hoppas de andra i familjen klarar sig..

Å jag håller med dig...Det är det allra VÄRSTA!!

Hoppas att det bara blev en gång...och att du sedan har fått vilat!!



//S

2008-12-26 @ 23:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0