Energitjuvar

Det är bland det värsta jag vet!
Människor som tar så mycket energi från en så man nästan stupar!
Och lika irriterad blir jag på mig själv för att jag låter dom stjäla min kraft.
Tyvärr märker jag det oftast inte förrän det är för sent.

Nu måste jag försöka med lite mental träning så jag blir lite positiv igen
Bara två dagar kvar till konsert, och då behövs verkligen både kraft och positivitet.

Hoppas innerligt att allt tjafs hinner ordna upp sig och lägga sig tills dess.


Grått, mulet och regningt är det ute. Passar dagens humör iofs....men trist
Saknar snön som lyste upp världen en smula

Väntar fortfarande på mitt mirakel till pengaregn
Nu får Han allt skynda på om Han ska hinna med ett mirakel innan det blir jul
Men Han kanske är fullt upptagen med att fixa födelsdagskalas för sonen?!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Finns inget värre än energitjuvar!

2008-12-17 @ 08:57:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0