Får man skriva som man känner i en blogg?!

Med tanke på vissa kommentarer så tydligen inte!

Ibland när man inte har nån att prata med så känns det skönt att få skriva av sig.
Till dig som kommenterade sist här....vilken hjälp har jag fått?!
Och ska man som familj inte hålla ihop när det händer tragiska saker?
Ska man bara lämna nån i sticket, som faktiskt är sjuk?
Har inte alla människor rätt till en andra chans?

Är jag ledsen så gnäller jag hur mycket jag vill, så det så.
Och jag skyller inte på nån. Bara uttrycker min frustration.
Du är väldigt väl insatt i ämnet i alla fall eftersom du skriver ut både namn och händelseförlopp i din kommentar!!!!!!!!!!!
Vilket jag undvikit i bloggen!

Kommentarer
Postat av: I-L

Ja du Gittan, jag läste kommentaren och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Självklart får man skriva vad man vill i sin egen blogg så länge man inte gör personangrepp. Stå på dig vännen, förstår din frustration...

Finns här om du vill snacka av dig!!!

Tänker på er/ Kram

2008-12-10 @ 19:26:08
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0