Fötterna på jorden

Om nån nu skulle tro att man blir kaxig för att man vinner en danstävling så tror nu FEL!!!!!
Även om man är i ett lyckorus en stund så kommer man snabbt ner på jorden så fort man kliver in innaför dörren hemma.

Möttes i hallen av karl och son som stod och pekade på sina gapande munnar och gnydde som kattungar hahaha
Jösses!
Ja det blev alltså till att börja laga mat det första jag gjorde.
Dom var helt utsvultna sa dom, hade inte ätit på hela dan.
Skyll er själva sa jag då....
Det fanns ju inget bröd hemma fick jag till svar. Så  vi kunde inte äta frukost.
?!?! [puzzled]

Titta inte i skafferiet vad ni än gör!!!!!!!  Och affären ligger inte så långt bort och karln har körkort och bil
Grejen var bara den att jag handlat så dom skulle ha grejer hemma, men orka!!! [rants]

Och inte bryr dom sig överhuvudtaget att ens fråga hur det gick på tävlingen, Så intresserade är dom av dans hahahaha

JAg hade TVINGAT dom att åka och mata stora sonens katt i lördags. Men dom hade glömt att ge våra egna.
Jag höll på att bli sliten i stycken innan jag fick upp kattmatsburken!

Samtal till mamma för att tala om att jag var hemma igen

Uppackning

Igång med tvätt och diskmaskin

Sen kändes det som jag hade sandsäckar på ögonlocken :D


Kommentarer
Postat av: Linda

med tanke på mormor...den där micron ni har ståendes i hennes vardagsrum, vill ni ha kvar den? annars köper jag den gärna :)

2008-12-01 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0