Gick helgen smärtfritt?!

Ja nu menar jag inte "smärtfritt" på det sättet, för det har väl knappast nån kunnat undgå hur jag mått och hur jag mår

Med smärtfritt menar jag den här gången om det inte tillstött något utöver det vanliga....
Hallå....det är Gittzyh vi pratar om här. Det går fan ta mig inte en dag utan att något händer utöver det vanliga

Tex så skulle jag en halvtimme innan tävling få lite liniment inmasserat av dottern för smärtlindring.
Hon ber mig lägga mig på scenen i omklädningsrummet och för att vara hjälpsam och för att det skulle gå fortare så tar hon tag i kjolen och rycker till.
Och den går sönder Det blir ett STORT hål i den.
Jag skrattar så tårarna rinner liggandes halvnaken mitt på scenen till allmän beskådan.
Mariann drar av mig hela kjolen och försöker febrilt laga kjolen med en hel ask säkerhetsnålar.
När jag så ska kravla mig upp fastnar jag i nåt vasst och drar sönder hela strumbyxorna!!

Dottern säger: Wow, nu ser du ut som en riktig emo HAHAHAHA
Helena ser helt tårögd ut och säger: Jag förstår inte hur du kan skratta, jag skulle ha gråtit.

Som tur var fanns ingen kamera i närheten


I stugan när jag skulle bädda min säng hittade jag en spritflaska under madrassen.
När vi städade dan efter fann vi en ölburk under sängen . Då säger Ingela.....jag misstänkte att det var nåt "fel" med dig igår hahahaha

På hemvägen hade vi lite mysig fikapaus i Askersund. Fnittriga och avslappnade var vi förstås.
Kicka skulle känna efter om det var så kallt i sjön som det sägs


Sen värmde vi oss vi öppna spisen på caféet



Lite adventsfika



Mysiga små hus gick vi förbi




Tittade in i en liten presentbod och hittade en fantastisk skylt



Me like

Kommentarer
Postat av: L O O

Hej, haft en bra dag?

2008-12-01 @ 17:04:13
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0