Gott Nytt År!

Inatt har jag sovit rätt ok, tack vare min ängel till dotter
Hon masserad in heat lotion på min rygg i går kväll när jag låg i sängen

Idag mår jag illa igen....kaaan bero på att jag endast åt en 10:- hamburgare från Mc Donalds igår...resten var bara kakor och godis jag stoppade i mig
Medicin utan mat är inte roligt för magen...kommer jag ofta på när det redan är försent hahaha

Nu ska jag iväg till affären för att se om det finns nån mat kvar till oss att köpa.
Har inte haft ork/tid till det....men nånting ska vi väl hitta
Det blir bara jag, dottern och sambon hemma ikväll...och inget firande att prata om.
Kanske kommer en god vän med son hit också....men det blir en luuuugn kväll

Annsofie ville nog veta mitt nyårslöfte tror jag hihihihi

Jo jag tänkte så här....trots allt skit som tycks ha klamrat sig fast vid mig så LOVAR jag att ha så ROLIGT jag bara kan mellan varven!!!!!!
Jag ska göra mitt bästa för att försöka hitta guldkornen som gör mig glad mitt i eländet och ta vara på varje sånt tillfälle och spara minnet i mina gömmor för att plocka fram en sorgsen dag

Har ni några löften att avge ikväll?!

Ett riktigt Gott Nytt År allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gott Nytt År och vi kommer ha en lugn kväll med dotter och son med flickvän hemma skönt att veta var man har sina undgomar ikväll.Inget ståhej här heller.. Inget nyårs löfte för mig.

2008-12-31 @ 13:36:17
Postat av: I-L

Vill önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram

2008-12-31 @ 21:46:58
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0