Grått, grått, grått....

Tur man har nåt som glänser här hemma för att lysa upp tillvaron i regnrusk hahaha

Varit med dottern hos tandläkaren på förmiddan. Sen tog vi en tur till apoteket, och lite nyttoshopping.
Endast mat, grönsaker och frukt....(och toapapper)

Åkte till sonen med lite skorpor, blåbärssoppa och medicin.
Fick influensan när han var på Dreamhack!!!!
Gissa vem som snart ligger däckad? Smittar ju som fasen och jag kan ju inte låta stackarn ligga där ensam bara. Han orkar knappt gå upp på toa så eländig är han...lilla gubben

Andra sonens flickvän fyller 18 idag...GRATTIS EMMA
Hon kommer snart hit, och då vill dom ha skjuts nånstans för sonen skulle överraska henne med nåt

Sen ska jag åka iväg och dansa lite Gordita Linda och Be strong

Kollade tävlingssidan för Skåne förresten.....tjoho säger jag bara....hahaha
En cha-cha och en vals!!! HAHAHAHAHA
Jag VET att man måste kunna åtminstone lite teknik för att fixa dom danstyperna och där har jag noll i skills kan jag säga!
Med ett diskbråck i ländryggen och kronisk inflammation i bäckenet GÅR DET INTE att vicka som man ska i cha-chan tex. Fysiskt omöjligt för mig.
I valsen...detta med häl-tå-tå osv HAHAHAHAHAHAHA säger jag bara

Men va fan...skam den som ger sig
Funderar starkt på att försöka tråckla ihop nån typ av body tills dess.....men jag behöver ju en valskjol!!
Var sjutton ska jag få tag på det då?!?!
Kan man limma ihop en av ett lakan tro?
Jag misstänker starkt att jag kommer få en massa glimrande idéer nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0