Guldläge

Ja hela den här dan har väl varit typ ett guldläge

Sovmorron.....träffa lillsnuttan(barnbarnet) som var såååå fin med långklänning och knut i håret

Blev sen hämtad av Mariann, for för att hämta upp Grammis och så bar det iväg till Tranås.
Revy var lite missvisande tyckte jag allt, hade trott att det skulle innehålla lite sketcher och så...men det var en körkonsert! Och inte vilken som helst utan en kanonkonsert!!!!
Med countrymusik och linedancande cowboys tom
Det riktigt ryckte i benen på oss alla tre hahahaha
Sen sjöng vi med lite här och där....dansade sittandes.....applåderade högt och var allmänt glada
Det bidde paus också...jag hade med kaffe och sju sorters kakor som vi dukade upp och mumsade på
På hemvägen delade vi på en chokladkaka också...men det är ju inte förrän imorron man ska ge dom där löftena man ändå aldrig kan hålla

Så mitt nyårslöfte i år blir att inte ge några löften. Då finns det en sak mindre att bli besviken på....sig själv när man inte kan hålla löftet!
Hänger ni med?
Det är mycket jag skulle behöva ta tag i ...tex vikten. Men jag måste komma i mental balans för att ens göra ett försök känner jag. Så det blir när det blir....utan nåt löfte, så det så.

Jp förresten...nu kom jag på ett nyårslöfte jag kan ge....men ska man säga sånt? Eller ska man hålla det hemligt?!
Hur funkar det egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0