Hungrig-trött-mätt

Första halvan av dan var jag så upprörd så jag inte ens kände att jag var hungrig.

Lyckades få en sak avklarad till fredagen=nöjd
Unnade mig en vilstund på soffan(kroppen skrek av värk)

Sen iväg till sjukan med sambon igen. Tog världens tid! Idag igen!
Hämta dottern från skolan.....precis hemkommen ville sonen träna.
Bara att vända i dörren. Och jag var såååå hungrig då

Dottern skulle med för att leta julklapp till en kompis, ingen idé att åka hem.
Vi vandrade runt på Ikano tills det var dags för upphämtning av ett stycke son.
Men vi fick oss en trevlig pratstund med Kristina, Björn och Angelica
Dom har inte ett rätt hahahahaha

Det luktade glögg i hela köpcentret och jag blev så sugen.....och ännu mera hungrig

Det skulle bli makaroner och mamma scan idag(för mamma Alm strejkade)
Jag brukar då ta en macka eftersom jag inte äter pasta.
Men min mage värkte av hunger(inte ätit på hela dan, och klockan var 18.15)
Tömde min småpengsburk, ungarna tömde sina samlingar som jag fick....sen åkte jag till Mc Donalds hahaha Snälla barn va? Som låter mamma få deras sista ören till hamburgare medan dom själva äter makaroner

Idag fick jag ett "råd" av en vän....att inte skriva så personligt på bloggen.
Men jag är ju en väldigt personlig person ...liksom...typ
Hon tyckte inte jag skulle lämna ut mig så....och när jag skriver lite kryptiskt så är det ändå många som förstår eller missförstår!

Men jag tror jag vet var skon klämmer jag.....det är för att hon är så jäääävla nyfiken själv HAHAHAHAHA
Eller hur gumman?! Inte värt att skriva ditt namn här!! Eller!!
När du inte förstår så du måste ringa och fråga vad jag menar hahahahaha Då är det jobbigt läge

Men du är rätt go ...tack för låååångt telfonsamtal. Länge sen.....

Nu ska jag kolla lite gaylove på tv hihihihi

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för en trevlig pratstund på Ikano vi måste få till mer sådana träffar tycker jag. Ett skratt förlänger livet och ett långt liv vill vi alla få... Ha en trevlig natt och dröm fina drömmar.

2008-12-17 @ 23:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0