Invasion!

Mår lite bättre idag...vilket är tur. För det där vilandet på soffan har det inte hunnits med.

Illamåendet är kvar och lite småfebrig men annars är det ok.

Åkte till mamma för att lämna en blomma hon bad mig köpa, som hon ska ha med till brorsan och hans fru i morron när hon är bjuden dit på middag. Hon är så glad över det, och det är så roligt att se henne så förväntansfull. Hon visste inte än om hon ska åka med syrran dit eller bli hämtad av brorsan men hon är orolig för att hon inte kommer in i deras bil.
Jag sa att jag skjutsar och hämtar om det blir problem. Hon får ringa i morron och tala om hur kroppastollen mår för dagen. Världsliga problem!

Sen åkte jag till pappa för att fylla på hans frukt och godisskål. Han var riktigt pigg och glad, vilket gjorde att det kändes lätt om hjärtat när jag gick därifrån.

Vidare till affären för att inhandla lite mat. Hämta stora sonen och så hem.
Hann bara innanför dörren så kom en av systerdöttrarna och hälsade på.
Sen trillade Krister och Marcus in för en fika och pratstund.
Medan vi satt där stormade tre artiga, trevliga göteborgare in med datorer och packning för några dar
Dom samlades för en fika innan dom började installera sina grejer.



Jag har börjat laga lite mat....är så sugen på sallad med fetaost så det ska jag äta.
Dom andra ska få kött och pommes...och sallad så klart.

Sen ska jag se körslaget igen...blir så upprymd när jag ser det. Vill sjunga en massa saker jag också.
Önskar att man kunde få va med i en sån kör nån gång. Sååå kul det skulle va


Mitt i all röra hemma så ska vi försöka stötta våra separerande vänner. Så klart går många tankar till dom, går inte att undvika.
Jag hoppas verkligen det ordnar sig till det bästa och att dom vet att vi finns här för dom när dom vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0