Konsertdag

Nu har jag fått karln kläder och skor och han har åkt till jobbet.
Barnen sover än....
Jag ska åka iväg till stora sonen med magmedecin.
Sen tänkte jag lägga mig på soffan och se om jag kan vila nån timme....det skulle nog behövas
Men det snurrar av texter, stämmor och annat i huvet så jag misstänker att det inte blir mycket av med det haha
Men kroppen får ju vila en stund.

Jag vet bara en som jag känner som kommer och lyssnar på konserten. Ml013(Mariann)
Hoppas hon sitter så jag ser henne!

Ni får ha en bra fredag....stressa inte ihjäl er nu. Vilket jag misstänker ligger nära tillhands för vissa av er


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vila du så skönt!

Å roligt att du blev glad av bloggen!

Läste här oxå och tycker du e så go så! :)

2008-12-19 @ 22:08:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0