Kväll igen

Vilade knappt en timme....telefonen har ju en tendens att ringa så fort jag ska vila!
Struntade i att svara....men det gav sig inte....och så började mobilen ringa istället....suck

Iväg och skjutsa sonen till flickvännen och sen satte jag igång med middagen.
Fick hjälp av Kicka. Tillsammans har vi nu gjort en potatisgratäng som står i ugnen.
Och på spisen puttrar en rödvinsgryta.
Fick en flaska vin av stora sonen och hans vän för att jag skjutsade dom till systemet för nån månad sen
En del av den hamnade i grytan och resten tänker jag dricka upp till maten

Sen ska jag kolla Idolfinalen med alla barn...stora sonen kommer hem och den hemmavarande med flickvän kommer hit lagom till maten.....så ikväll firar jag Lussevaka med ungdomar.....

Imorron ska jag skjutsa mamma till min systerdotter som fyller år.
Tänk, lilla lilla Fia har blivit 20 år
En jättemysig, rar tjej med båda fötterna på jorden.....och näsan i en bok oftast haha

Massor av kramar till dig vännen, hoppas du får en fantastisk dag...och att du får visa leget på systemet
Du kan ju alltid gå till kusinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0