Lååång kväll....

Körövningen gick bra....mycket pet i stämmorna.
Men det tar sig

Efter övningen var vi några stycket som kollade in en nynvigning av en galleria i stan
Gränden är numera LEO
Så mycket folk....jösses. Kan det vart Pernilla Wahlgren som drog?!

Sonen ringde och var förtvivlad. Är såååå sjuk
Sen jag lämnade hem honom igår runt 19.00 så har han sovit i över ett dygn
Vaknade inte förrän vid 20.00 ikväll. Ingen mat hemma som han kunde äta och allmänt ledsen.
Så jag åkte över med lite mos och kokt korv jag köpte med.

Vände tillbaka till stan för att skjutsa hem lilla Helena, så Mira slapp stressa ihjäl sig från dansuppvisningen i Mjölby.

Och nu sitter jag här och är så där trött igen hahaha

Förresten.....jag har nu fått mail om att jag är anmäld till Skåne Cup
Så nu gäller det att sätta steg, få till personlig tolkning mm....och kläder
Detta gissel.....hugaligen
Har massor av idéer, men att få dom till verklighet är en annan femma

Kommentarer
Postat av: Emma

jo jag är taggad men inte till 100. :P har blivit lite trött på att plugga nu hehe...



oj då, vad man missar. visste inte att gränden nu mera heter LEO. :D men då vet jag de nu då hihi. :P



ha en bra dag, kram emma

2008-12-05 @ 09:26:42
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0