Lång dag

Äcklig är vad jag är idag!!!
När vi vaknade i morse hade dom stängt av vattent utan att meddela?!

Så vi kunde inte tvätta oss, borsta tänderna, fixa kaffe......och jag har varit så törstig...på vatten!!
För att inte tala om att vi inte kunnat spola i toan!

På eftermiddan kom det igång men det var så dags då....hann inte duscha och greja då.
bara en blask och gno av bissingarna.

Sen till sjukhuset med sambon. Låååångt läkarbesök. Jag vaktade bilen från böter....besöket tog 1½ timme och jag kunde inte stå med bilen igång
Kunde knappt kliva ur för knäna var låsta i en konstig vinkel....vinglade omkring så dottern höll på att skratta ihjäl sig åt mig

Bara för att det tog sån tid så kom jag försent till styrelsemötet med kören.
Blir irriterad på mig själv när jag kommer för sent. Stress moment!

Men vi klarade av mötet snabbt och har järnkoll på allt

Körövningen gick över förväntan
Snacka om att det måste ha lagrats i det undermedvetna under veckan!
Och nästa fredag är det dags för vår konsert!!
Lite pirrigt är det allt. Men det ska bli så kul!!
Och övningen gav mig mycket mer än bara sång ikväll.
Jag åkte därifrån GLAD som en lärka och trallade i bilen på hemvägen.
Det ger så mycket när man försöker leva sig in i det man sjunger ,och när man får ögonkontakt med nån körkompis och sprallar lite med fula miner och så hahahahaha

Nu ska jag stryka mitt lucialinne....plocka fram ljus, glitter och nita ihop "psalmbokshäftet" och lulla i säng
Kl 5 ringer klockan....upp och tvätta håret ...orkar inte voffla som jag tänkt....lite trutvalla behövs nog på morronkvisten för att se lagom vän ut

Och sen ni....Natten går tunga fjät......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0