Läser Tomten blogg?!

Tänkte skriva önskelista till Tomten....(OBS! Inte till Nilla och Grammis, dom får så konstiga idéer för sig)

Jag vill inte ha några låtsasgrejer utan riktiga!

Och visst önskar jag att jag kunde vakna en morron och vara frisk, kunna jobba och göra vad jag vill utan att få lida för det efteråt!
Och visst önskar jag att alla mina nära och kära skulle få va friska och ha det bra!
Och visst önskar jag mig en miljon....minst!
Kanske ett hus i Tailand eller så...


Men mera realistiska saker som jag tycker Tomten kan fixa

PENGAR(det behövs inte en miljon alltså, en tiondel räcker)
PRESENTKORT( på kläder, massage, frissan mm)
GLASÖGON
BAETALDA STARTAVGIFTER för danstävlingar och ev boende hihihihi
TÄVLINGSKLÄDER eller tyger samt syhjälp(och jag vill INTE ha skräddaren som sydde Kjesarens nya kläder)
TÄVLINGSBOOTS (typ eveningstar stl 38)

Till julen:
KÖTT ( ni vet typ STOR skinka, köttfärs till bullar, prinskorv, revben mm)
Andra grejer till ett julbord samt julmust

JULKLAPPAR som jag kan ge till barnen och sambo....(mamma, pappa, syskon och en massa andra)

Tror att enda chansen att kunna fira jul här i år blir om jag smyger mig in på nån bondgård och slaktar en gris!
Bryter mig in på nåt bryggeri och stjäl julmust i mängder
Tar på mig stora kläder med inbygda ställningar och stjäl allt som behövs till ett julbord
Inbrott i Tomteland och helt enkelt tar julklappar direkt från Tomten
Råna en bank!
Låter jag desperat?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0