Men vanudå?!

Fullt redan på anmälningslistan till Skånetävlingen?!

Jaha, då blir det väl Hallunda nästa Som det var tänkt från begynnelsen haha

Annars då...ja sonen blev ännu sjukare av att komma hit idag sa han.
Behöva genomlida Mama Mia med en sjungandes mamma i soffan brevid gjorde honom sämre sa han hahaha Sabla skitunge

Men det var nog trevligt med lite sällskap och lite mat i magen trots allt...

Kvällen har varit så lugn och skön som hela dan....vilat, läst, sett på tv...
Och det måste varit dundermedel i John Blunds sandsäck i går för det har suttit i klippt hela dan!

Fick en snabbvisit av systerdotten Linda. Alltid trevligt med lite besök
Håller tummarna för dig gumman

Imorron måste jag försöka få ur och få lite gjort....typ torka köksgolvet.
Ta med mamma på handlingstripp, hälsa på pappa....öva lite körstämmor
Och ta mig till körövningen på kvällen. Hoppas innerligt att jag är piggare i morron annars kommer jag gäspa mig igenom övningen
Fast om jag låter samtidigt så kanske alla tror att jag sjunger

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, men mamma mia är ju braa. :P



ha en mysig torsdag, Kram emma

2008-12-03 @ 23:18:21
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0