Min kropp vill giva opp

När jag skulle skjutsa hem sonen i kväll samlade jag ihop en massa pantflaskor/burkar vi samlat på oss och stannade för att just panta dom på MAXI
Himmel och pannkaka
Jag tycker folk jag pratat med sagt att det varit fullt med folk där varenda dag i flera veckor. Då borde det väl vara färdighandlat nu eller?!
Fick ihop 62:-.....fick köa till automaten i en halvtimme.
Sen ville ungarna titta in i affären. Tjolahoppsansa Kerstin
Höll på att bli av med hälsenorna av ilskna människor med racerväxel på kundvagnarna.
Pensionärer som slogs med käppar och hytte med näven(sover inte dom så här dax förresten

Jag gick ju bara där och tittade helt fredligt. det var väl det som retade dom kanske hahaha
Dottern hittade en present att ge hennes kompis lille son. Så vi fick snällt ställa oss i kön.
Snacka om att man hann med många knipövningar under tiden!!
Fick det tipset en gång av min gynekolog.....när man ändå står i kö eller sitter fast i trafiken eller liknande som man inte kan påverka kan man ju lika gärna göra lite nytta under tiden....knipövningar är ett bra sånt exempel hahaha
Så mycket som jag köat i min dag borde jag klara mig från framfall lika säkert som Amen i kyrkan.

Nåja....när jag kom hem så satte jag igång en maskin disk...plockade undan efter dotterns tryffelbak....och så torkade jag faktiskt köksgolvet!
Fast jag egentligen inte orkade.
Så nu går jag kutryggad, är lögn i helsike att räta upp mig....och det värker som satan.
Men golvet är rent i alla fall....ska försöka ta badrummet i morron....om kroppen håller och Gud vill
Men det där med baka....nja....det får nog bli till midsommar...kanske....eventuellt
Köper nog en burk pepparkakor i morron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0