Nu känns det bra....

Vissa saker tycks ha rätt upp sig....skönt!

Men ryggsatan fortsätter jävlas...vet inte vad jag ska göra för att blidka den.
Har tom vilat en stund innan matlagningen.


Lunchdejten då? Jo tack den gick alldeles utmärkt
En lång karl...lite tunnhårig....en kramvänlig nallebjörn med mycket humor. Oerhört trevlig
Och jo, jag tror det kan va nåt på gång.....hahhaha
Oj vad somliga kommer massera sina grå nu HAHAHAHA
Eller rent av förakta mig?!

Nu ska jag snart sova, hoppas grabbarna är lika trötta som jag är och somnar tidigare idag

Imorron ska jag till Eve....sen ska Mariann, Gramisse och jag åka till Tranås för att se Nyårsrevy.
Det blir grejt det.....värsta girlpowern i bilen...lite fika och så förmodligen lite skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0