Ny dag

Efter en sömnlös natt pga både värk och grubblerier så har det blivit morron.
Fast det är svårt att tro så mörkt som det är iofs

En ny dag har blivit till och livet går vidare.....som det alltid gör.

För varje ny "chock" som kommer så blir jag fundersam och ledsen och behöver skriva av mig.
Och det tänker jag fortsätta med.
Om nån mår dåligt av att läsa det så märker ni säkert redan i början av inlägget, sluta läsa då!

En sak jag har svårt att förstå dock, hur vissa måste ondgöra sig över andras olycka.
Och varför skriva sårande kommentarer till nån som redan är ledsen?!
Eller det kanske bara är för att det är jag, för att nån hatar mig helt enkelt.
För jag har läst på många bloggar, där folk skriver när dom ledsna eller mår dåligt.
Men jag har aldrig sett nån elak kommentar där.

Man kan inte älska alla här i världen, men man kan ändå försöka respektera människan!

Kommentarer
Postat av: Babben

Jag har just läst igenom dina bloggar för veckan och visst får man skriva vad man vill,det gör ju alla andra som sagt.Har inte haft tid att läsa kommentarer men man behöver ju inte kommentera om man retar sig på något som ni skriver.Saknar dig systeryster!

Kram

2008-12-11 @ 09:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0