Överdoserad

Sååå besviken jag blev i går kväll!

Försökte mig på att dansa lite lugnt....några väggar/dans
Sparade mig till favvisen

Men när den kom...då hade jag redan så ont att det inte gick att pressa kroppen mera.
Det gick några varv bara...halvdant

Typiskt!!

Men vi dansade lite persikor och grädde också
"Peaches and cream" alltså....den gick lätt att lära sig.

Men luften gick ur mig pga värken....blev så trött så fort jag satte mig bilen.
Men inte sjutton gick det att sova för det inte....

John Blund måste ha överdoserat sitt sömnpulvet igår kväll!!
Jag hittar ingen annan anledning till varför jag är så otroligt trött idag
Ögonen vill inte va uppe!

Har vallat karln på sjukan på morronen.
Skjutsat Kicka till praktiken.

Nu måste jag sova middag innan jag svimmar känner jag hahaha

Natti på en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0